Opgavetyper:
Praksisudvikling hos lærere, pædagoger og ledelse
At skabe praksisudvikling med personale og ledelser i pædagogiske miljøer er helt naturligt blevet min spidskompetence med en baggrund som PPR psykolog i kombination med mit organisationspsykologiske virke.
At udvikle analytiske evner og modtage og give feedback
Praksisudvikling foregår i praksis og handler i høj grad om at træne de analytiske evner i komplekse multisystemiske miljøer, at kunne opfange feedback fra systemet, samt evnen til at kunne justere sin praksis, så systemet kommer i balance.
Vi skal helt tæt på praksis
At arbejde med praksisudvikling i praksis giver synlige resultater med det samme, idet videntilegnelse og omsætning af viden til praksis sker i en og samme bevægelse.
Når man som konsulent arbejder inde i praksisfeltet får kunden mulighed for at vise hvordan der arbejdes med praksisudviklingen, så den nødvendige feedback og justering kan gives for at holde praksisudvikling på rette spor.
Bæredygtig praksisudvikling
Bæredygtig praksisudvikling - fordre, at den enkelte medarbejder og det enkelte team oplever, at der arbejdes med udgangspunkt i deres konkrete oplevede udfordringer.
Bæredygtig praksisudvikling - fordre effektiv ledelse til at understøtte praksisudviklingen, samt effektiv ledelse til at understøtte forankringen
Fra systemisk teori til neuropsykologi
Jeg gør brug af de metoder og tilgange, som opgaverne kalder på. Jeg arbejder dog grundlæggende systemisk og når der arbejdes med at professionsudvikle lærere og pædagoger, der arbejder med at skabe inkluderende læringsmiljøer for børn og unge, er det neuropsykologiske og neuropædagogiske felt helt uundgåelige vidensområder.
Aktuelt
Pr. 01.01.2017 har jeg fået kontor i Ryesgade 10, 1,tv, 8000 Århus C. Jeg deler her kontor og samarbejder med nogle gæve kvinder:
Anne-Mette H. Knudsen
Kirsten Bundgaard
Dorthe Hölck
Psykolog Louise Juul
organisatorisk og personlig udvikling